Iluzii și deziluzii

– Nu îmi fac iluzii ca să nu am deziluzii.

Replica îi aparține lui Emerich Ienei, iar în momentul în care a spus-o se pregătea să plece cu echipa națională la Campionatul European din anul 2000. … și a fost și ultima noastră performanță în fotbal la nivel de echipă națională.
– Vreau să fiu din nou copil! mi-a spus cineva într-un blog mai vechi.

Răspunsul meu?

– Sunt doar dezamăgit de imaginea din copilărie asupra maturității mele.
Sunt câteva repere care mi-au fost confirmate de un text recent găsit pe Zen Habits, și pe care îl recomand.

…when reality doesn’t meet our fantasy, we wish the world were different.
Leo Babauta

Lasă un răspuns

