Efectul Wow

Nu da explicații!

Prietenii tăi nu au nevoie de ele, iar dușmanii nu le vor crede.

Anonim

Am nevoie de ele… Vezi bine că sunt la început cu acest blog. Am reușit să îi scriu pagina de descriere, iar mai apoi, m-am și aventurat cu două scurte gânduri. Explicații – ăsta era subiectul.

Aș fi putut prea bine să le așez tot acolo, în pagină. Când am încheiat însă acel text m-a impresionat o cifră. Erau fix 100 de cuvinte. Să mai adaug ceva? Acolo? E schița exactă a ceea ce îmi doresc să fie acest blog. Niciun cuvânt în plus sau în minus.

 – Și totuși, ce vrei să explici?

Nu voi avea poze sau clipuri. Este un risc asumat. Știu și eu să caut după lucrurile care îmi plac și am siguranța că și tu ești la fel. Dacă vei ajunge aici, îmi doresc ca popasul tău să fie pentru vorbele mele, sau măcar pentru cuvintele înțelepte ale altora. Celebrități sau anonimi, oameni care au avut ceva de spus. Dincolo de orice interpretare sau explicație.

Este Efectul Wow, și un simplu îmi place îmi este suficient. Eu am ajuns la final: mă bucură ceea ce fac. Ce îmi doresc pentru tine este ca într-o zi, și ție să îți placă ce citești.

Valoarea citatului se confirmă în final. Poate că nu era nevoie de acest text.

Dar oare mai contează? QED.

Lasă un răspuns

